
"Niša" je usmjereni tržišni segment. Na primjer, postoji niša samopomoći, niša mršavljenja, niša dentalne higijene ili niša uzgoja cvijeća .
Gotovo bilo koja tema može biti niša i imati svoje ljubitelje koji traže svaku informaciju do koje mogu doći o toj temi.
Oni koji su napravili tonu novca prodajom niša sadržaja, specijalizirali su se za prodaju "on-line poslovnoj niši". Drugim riječima, oni prodaju drugim internet marketerima sadržaje u u toj niši. (Iako se ne bi nužno to moglo zvati tržišnim segmentom, izraz niša stvarno nije usmjeren vrlo dobro.)
Oni koji prodaju niša sadržaje internet marketingom, čine to vrlo lako.
Novi prodavač kao novi vlasnik tvrtke ni ne treba stvoriti informacije o proizvodu .Jedini problem s tim je da u bilo kojem trenutku najmanje stotinu drugih ljudi kupuju iste proizvode, slijede iste korake i na kraju, postavljaju isti tip web stranica.
Krajnji rezultat? Ništa se ne događa. Osim nekoliko početnih uspjeha, prodaja je vrlo mala, i ljudi se pitaju zašto su kupili nešto za što je internet marketer mislio da je bolje prodati, nego od tog proizvoda stvoriti vlastitu dobit.
Nemojte me krivo shvatiti. Sam prilično uživam u jednostavnosti koju daju već zapakirani niša sadržaji za pokretanje online poslovanja. Jedini problem je da, ako ne znate kako da izaberete pravu nišu, nećete nikada zaraditi pravi novac .
Činjenica nabrzaka: Svaki internet marketer ima barem jedan posao u niši koji
radi nevjerojatno dobro.
Kako oni to čine? Oni pronađui pravu nišu! Primjeri nekih niša koje bi
mogle biti profitabilne su poker niša, niša pozivnica za vjenčanje, niša smanjenja dugova itd.
Želite li uspjeti na isti način?
Tu postoji, kao i uvijek, nekoliko rješenja. Jedno od najprofitabilnijih je stvoriti svoje vlastite informacijske proizvode, te ih kombinirati s proizvodima drugih ljudi za
maksimalnu profitabilnost.
Nema komentara:
Objavi komentar